مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

آن بوردا را می شناسید؟

آن بوردا

آن بوردا " ، بانوی آلمانی طراحی لباس که مجله ای معتبر را با نام بوردا در جهان منتشر می کرد ، در سن ۹۶ سالگی درگذشت .
خانم بوردا یکی از معدود زنانی بود که بعد از جنگ جهانی دوم موتور تحول اقتصادی آلمان را به حرکت درآورد . وی به دلیل طراحی لباسهایی ارزان ولی شیک معروف بود ، ولی رفتارش شباهتی با سایر طراحان نامی آن دوران مانند کوکو شانل نداشت . وی همواره می گفت که رسالت خود را طراحی پوشاکی کاربردی با قیمت مناسب می داند تا بیشترین شمار زنان بتوانند آن را بپوشند .
خانم بوردا حرفه خود را از سال ۱۹۴۹ با خرید یک انتشاراتی کوچک آغاز و یک سال بعد ، مجله خود با عنوان Burda Fashion را منتشر کرد . وی در سال ۱۳۵۲ شروع به گذاشتن الگوهای خیاطی در داخل مجله خود کرد تا به زنان در اروپای جنگ زده کمک کند از راه دوختن لباسهای خود در هزینه شان صرفه جویی کنند .
این مجله اکنون به ۱۶ زبان و در ۸۹ کشور منتشر می شود و حتی هنوز هم میان زنان ایرانی محبوبیت دارد . هنگامی که خانم بوردا شرکت خود را تاسیس کرد ، ۴۸ کارمند داشت و فقط یک نشریه داشت ولی امپراتوری انتشاراتی وی اکنون ۲۴۱ عنوان نشریه خیاطی و مد از جمله بوردای کودکان منتشر می کند . از این مجموعه ، ۱۸۶ عنوان در بیرون از آلمان منتشر می شوند .
         با وجود محبوبیت پوشاک فروشگاه های زنجیره ای مانند Gap و Zara و البسه دوخت چین ، گردش مالی شرکت خانم بوردا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار برآورد شده است .ازترانه ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد