مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

دوره ابتدایی هفت‌ساله ‌می‌شود؟

آموزش > عمومی- گروه اجتماعی- علی‌اصغر محمدی:‌ 
مسئولان آموزش و پرورش تاکنون بر این اعتقاد بودند که با ایجاد پایه ششم ابتدایی جلوی افت تحصیلی گرفته می‌شود، ولی امروز اعلام می‌کنند که برای این کار اضافه شدن پیش دبستانی به نظام آموزش رسمی ضروری است.

وزیر آموزش و پرورش تاکنون معتقد بود ایجاد پایه ششم ابتدایی موجب مرتفع شدن مشکل افت تحصیلی دانش‌آموزان در بدو ورود به دوره راهنمایی می‌شود. حمید‌رضا حاجی‌بابایی دی‌ماه سال گذشته در همایشی اعلام کرد: همه برنامه‌ها و طرح‌های آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین صورت می‌گیرد و از یک پشتوانه کارشناسی شده برخوردار است. او با بیان اینکه 67درصد کشورهای دنیا در نظام آموزشی خود دوره ابتدایی را شش ساله برگزار می‌کنند، تصریح کرد: در سند تحول آموزش و پرورش 131راهکار وجود دارد که همه آنها باید اجرایی شود.

ادامه 

مدیر خوب

مدیریت نفرت: 

کیسی استنگل: 

راه یک مدیر خوب بودن این است که آنانی را که از تو متنفرند از آنانی که هنوز مردد هستند دور نگاه داری

10واقعیت جالب در باره مغز

مغز انسان و شناخت پیچیدگی‌های خاص آن همواره برای بشر جذاب بوده است. همواره انسان یک نمونه شگفت‌انگیز برای شناخت به شمار می‌رود و موارد بی‌شماری در مورد انسان ناگفته باقی مانده است. در این مقاله به ده واقعیت جذاب درباره‌ی مغز انسان خواهیم پرداخت، تا شاید دید بهتری نسبت به مهمترین عضو بدن خود داشته باشید.  

ادامه این وبلاگ مربوط به یکی از همکاران بسیار خوب ریاضی مان می باشد.