مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

وقتی که عاشق شده اید نگویید: "خدا در قلب من جای دارد." بگویید:

وقتی که عاشق شده اید نگویید: "خدا در قلب من جای دارد."  بگویید: "من در قلب خدا جای دارم."
 
آمده ام حرفی بزنم
 
روحم مانند دوستی می ماند که در روز های سخت به من آرامش می بخشد و هنگامی که زندگی ام سرشاراز درد و رنج می شود دلداری ام می دهد.
هر کس که با روح خود دوست نباشد دشمن مردم است.مرگ در انتظار کسی است که با خود در جنگ باشد.چرا که زندگی از درون آدمی می جوشد ونه از بیرون.
آمده ام حرفی بزنم و حرفم را خواهم زد. حتی اگر مرگ هم از گفتن بازم دارد فردا آنرا بیان خواهد کرد.چرا که فردا هیچ رازی را در دفتر خلقت ناگفته نخواهد گذاشت. آمده ام تا در شکوه عشق ونور زیبایی زندگی کنم.
بنگریدم که چطور زندگی می کنم و کسی را یارای آن نیست تا از زندگی ام جدا کند. اگر نابینایم کنند به ترانه عشق وآهنگ زیبایی و شادمانی گوش دل خواهم سپرد.اگر ناشنوایم کنند شادمانی را در لطافت نسیمی خواهم جست که خود رایحه زیبایی است و نفس پاک عاشقان. و اگر هوا را هم از من دریغ کنند با روح خود زندگی خواهم کرد.چرا که روح من دفتر عشق است وزیبایی.
بخاطر مردم آمده ام و می خواهم در میانشان باشم .آنچه امروز من به تنهایی انجام میدهم فردا در میان خیل مردمان بازگو خواهد شد.
و آنچه اکنون به تنهایی می گویم فردا مردمان بسیاری خواهند گفت.
 
برگرفته ازکتاب اشک ولبخند نوشته جبران خلیل جبران

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد 1386,08,21 ساعت 16:56 http://sajad.pib.ir

وبلاگ بسیار جامعی است.

از طرف گروه بازرگانی توسعه و تجارت خاورمیانه (اهـواز)
================================
- امکان مشاهده و ضبط کانالهای ماهواره ایی
- دسترسی به اینترنت پرسرعت ماهواره ایی توسط کارت DVB-S (بصورت آفلاین و آنلاین )
- دانلود رایگان فیلم / موزیک / برنامه و ... از ماهواره بدون هزینه اشتراک.
================================
فروش انواع کارت DVB-S با مارک های معتبر دنیا بصورت عمـده و تـک فـروشی در سراسر کشور.کارت های قابل عرضه بشرح ذیل میباشند.

- کارت Skystar2 اصلی نسخه 2.6 با کنترل رادیویی مدل داخلی (ساخت کشور Germany)
- کارت Skystar2 مدل External (اتصال USB) مخصوص نوت بوک (ساخت کشور Germany)
- کارت Kworld با چیپست Conexant با قابلیت ورودی و خروجی تصویر - 3 کاره (ساخت کشور تایوان)
- کارت Skysat3 با چیپست Conexant با قابلیت ورودی تصویر جهت کپچر (ساخت کشور تایوان)
================================
ارسال به تمام نقاط کشور توسط پست پیشتاز 48 ساعته (بهمراه یک عدد CD آموزشی و برنامه های جدید و یک هدیه بصورت اشانتیون در جعبه)
در صورت تمایل به کسب اطلاعات فنی بیشتر و قیمت روز ، نحوه ارسال ، نحوه دریافت کارت و بسته پستی و ... به شماره تلفن های 09163135082 یا 09359462582 تماس حاصل فرمایید یااز طریق پست الکترونیک rpconet@gmail.com تماس بگیرید. (یا SMS دهید)
================================
افتخار داریم که با فروش بیش از 100 هزار انواع کارت DVB-S به سراسر کشور بهترین سرویس دهنده در این زمینه تخصصی هستیم .منتظر تماس شما هستیم !
حتماً به نشانی arpconet@gmail.com ایمیل بزنید تا لیست قیمتها و نحوه ارسال برای شما اطلاع داده شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد