مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

جهت اطلاع

آپارتمان 8/1 میلیارد تومانی در طبقه 54

گزارش خبرنگار فارس از مسئول فروش برج بین‌الملل حاکی است، برج 54 طبقه بین‌الملل تهران در تقاطع بزرگراههای کردستان و حکیم از طبقه نخست با پایه قیمت متری 2 میلیون و 370 هزار تومان شروع می‌شود و به ازای هر طبقه که اضافه می‌شود، بین 40 تا 60 هزار تومان به قیمت هر متر مربع اضافه می‌شود.
بنابراین گزارش، کوچکترین آپارتمان برج یاد شده 160 متر مربع و آپارتمانهای بالاتر با متراژ‌های بالای 200 تا 300 متر می‌باشند.
بنابراین گزارش، قیمت هر متر مربع آپارتمان در طبقه 54 برج بلندمرتبه ایران با احتساب قیمت پایه 73/2 میلیون تومان و افزایش 40 تا 60 هزار تومان به ازای هر طبقه در نهایت متری 5 میلیون و 970 هزار تومان یعنی نزدیک به 6 میلیون تومان خواهد بود.
براساس این گزارش، خرید یک آپارتمان 300 متری بر فراز برج 54 طبقه حدود 8/1 میلیارد تومان هزینه در بردارد.
اکبریان یک جوان بنگاهدار نیز به خبرنگار فارس گفت: آپارتمانهای 2 و 3 خوابه معروف به Pent house با متراژ‌های 200 تا 300 متری هستند که به قیمت 3 تا 5/3 میلیون تومان به فروش می‌رسند.
وی گفت: در این آپارتمانها همه گونه امکانات رفاهی مانند درهای التکرونیک، کلید برق حساس که خود به خود با حضور انسان روشن می‌شوند، آشپزخانه با سرویس کامل، یخچال دو در ساید بای ساید (پهلو به پهلو)، گازهای فر، سرخ کن، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و هودهای خارجی آشپزخانه هستند.
این بنگاهدار در مورد مشتریان آپارتمانهای لوکس، گفت: خریدار این برجها کاسبان بازار،‌ بازرگانان، صاحبان کارخانه، وکیلان دادگستری و پزشکان متخصص هستند.
شاگرد بنگاهی که در خیابان نیاوران مشغول کار است، در پاسخ به مشتری که گفت: ببخشید آقا آپارتمان با قیمت 100 میلیون تومان سراغ دارید، گفت: ارزانترین آپارتمان این منطقه 150 میلیون تومان است.
این جوان که از ترس دعوای صاحبکارش حاضر نشد نام خود را بازگو کند و یا مصاحبه ای داشته باشد، با حسرت در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که ویژگی آپارتمانهای شیک چیست و نرخ خرید آنها چقدر است، گفت: این آپارتمانها همه امکانات رفاهی را دارند و قیمت آنها بین متری 3تا 5 میلیون تومان است.
وی ادامه داد: چه فایده ما که همه اش کار می‌کنیم و آخر ماه 400 هزار تومان بیشتر نمی‏گیریم، ولی افراد پولدار هرچه بخواهند با پول تهیه می‌کنند، این آپارتمانها را فقط پولدارها می‌خرند.

تصاویر بیشتر http://www.internationaltower.ir/per/gallery.html

برگرفته از ترانه ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد