مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

نادرابراهیمی

وقتی خواستم متنی برای تولد همسرم بنویسم به این متن زیبا رسیدم چقدر عالی واز ته دل آورده شده 


عزیز من!


امروز که روز تولد توست، و صبح بسیار زود برخاستم

تا باز بکوشم که در نهایت تازگی و طراوت، نامه ی کوچکی

 را همراه شاخه گلی بر سر راه تو بگذارم تا بدانی که عشق، کوه نیست

 تا زمان بتواند ذره ذره بسایدش و بفرساید، ناگهان احساس کردم

که دیگر واژه های کافی نامکرر برای بیان احتیاج و محبتم به تو در اختیار ندارم ...

 صبور باش عزیز من صبور باش تا بتوانم کلمه یی نو، جمله یی نو، و کتابی نو، فقط برای تو بسازم و بنویسم،

 تا در برابر تو این گونه تهی دست و خجلت زده نباشم ...
 
بانوی من باید مطمئن باشد که می توانم به خاطرش واژه هایی بیافرینم، همچنان که دیوانی ...

با وجود این، من و تو خوب می دانیم که عشق، در قفس واژه ها و جمله ها نمی گنجد ـ

 مگر آن که رنج اسارت و حقارت را احساس کند.

عشق، برای آن که در کتاب های عاشقانه جای بگیرد، بسیار کوچک و کم بنیه می شود...عزیز من!

ازکتاب عاشقانه های نادر ابراهیمی  نامه هایی به همسرم را هم بخوانید 

منبع :http://dgedg.blogfa.com/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد