مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

سرایدار

 همکاران طرحی گذاشتند به نام طرح بازدید شبانه از سرایداری های مدارس ،همکاران بازدید کننده بعد از ساعت 10شب در اکیپ های2یا3نفری از مدارس بازدید می کردند ،همه چیز مدارس خاطره است بخصوص این مورد بازدید های شبانه به مدرسه ای با همکاران مراجعه کردیم حدود ساعت23.30بود در را کمی دیر باز کردند و غیر عادی بودن سرایدار هم کاملا مشهود بود با توجه به شناخت قبلی وصمیمیت با همکاران زیاد طول نکشید که سرایدار یواشکی به من گفت اقای ... من خیلی سعی کردم اداره را در جریان قرار بدم ولی وقت نشد ببخشیدو......پرسیدم چی شده گفت شما مگه برای بازدید نیامدید گفتم بله گفت برای چی اومدید چرا شب؟ بعد تعریف کردند ودیدیم ای بابا جشن پسرشه ومراسم و....گفتم پس میهمانان کو دیدم همه را در کلاس ها نشونده وساکت همه منتظر رفتن بازرسانند خواستیم که مراسم شان را ادامه بدن وما برای اون نیومدیم دوباره اومدن سالن کمی هم ما در مراسم بودیم وعذر خواهی اینکه اگه اطلاع داشتیم باید دسته گل وشیرینی هم می اوردیم این همکار سرایدارمان هروقت می دیدمش فقط می خندیدیم ......................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد